نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه به جرات می توان گفت پر کاربرد ترین و بهترین نرم افزار Dreamweaver در طراحی سایت می باشد. استفاده از Dreamweaver در طراحی سایت به دلیل مزایایی که دارد روند طراحی سایت را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

 

نرم افزار Dreamweaver در طراحی سایت چیست و چه کاربردی دارد ؟

نرم افرار Dreamweaver در اصل یکی از تولیدات شرکت ماکرومدیا در سال 1997 می باشد. این شرکت در سال 2005 توسط شرکت Adobe خریداری شد و به همین دلیل Dreamweaver درواقع محصول شرکت adobe به حساب می آید. با استفاده از Dreamweaver در طراحی سایت می توان صفحاتی با زبان های Scriptlet، html-5، php و asp.net به راحتی هرچه تمام تر ایجاد کرد. همچنین این نرم افزار از زبان های اسکریپت نویسی Client Side مانند css، Java Script و انواع زبان های مشابه نیز پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده در استفاده از Dreamweaver در طراحی سایت چند زبانه بودن ان و پشتیبانی آن به صورت بسیار روان و راحت از زبان فارسی می باشد. همچنین استفاده از Dreamweaver در طراحی سایت باعث می شود تا بتوان با قابلیت FTP آن فایل ها را هم ویرایش کرد و هم به صورت مستقیم بر روی هاست آپلود کرد. در واقع روند کار با استفاده از Dreamweaver در طراحی سایت بسیار ساده و راحت می شود. Dreamweaver از رابط گرافیکی خوبی برخوردار است و این مورد خود یکی از دلایل اشتیاق طراحان سایت به استفاده از Dreamweaver در طراحی سایت می باشد. به دلیل گرایش گرافیکی این برنامه، طبقه بندی فایل ها و فولدرهای حاوی اطلاعات سایت بسیار جالب و کاربردی می باشد.

در کل با وجود تعدد نرم افزارهایی که برای استفاده در این زمینه تولید شده اند، هنوز Dreamweaver از بهترین گزینه ها می باشد و امروزه اکثر طراحان سایت از این نرم افزار برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

متن قبل: Adobe Edge Animate در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: